Quote van Koen Elferink - Optical Supply & Hall of Frames

“Betrouwbaar, flexibel, no-nonsens. Ik werk graag samen met het team van vaktijdschrift De Opticien” – Koen Elferink, eigenaar Optical Supply/organisator Hall of Frames.

Quote van Nico Niessink - Ministry of Beauty

“Vaktijdschrift De Kapper is voor mij het toonaangevende medium in de sector. En dat al meer dan tien jaar.” - Nico Niessink – directeur/eigenaar Ministry of Beauty

Quote van Mike Mendels - LingaDore

“wij werken al jaren samen met Second Skin. Dankzij hun grote bereik in België en Nederland is het een ideale mediapartner om ons merk onder de aandacht te brengen” – Mike Mendels, eigenaar LingaDore

Quote van Marco Masolijn - Beachlife & Cyell

“Het team van De Kapper is flexibel, daadkrachtig en servicegericht. Dit maakt hen voor mij tot een professionele mediapartner” - Marco Masolijn – directeur/eigenaar Lisap Benelux & Euro So.Cap. Nederland/Duitsland

Quote van Danielle Luimes - Beachlife & Cyell

“Dankzij het grote bereik in Nederland en België is Second Skin al jaren de ideale mediapartner om onze merken goed onder de aandacht te brengen.” - Danielle Luimes, Marketing Manager Beachlife & Cyell

Quote van William Lensselink - Celebration Benelux

“Als trouwe adverteerder van vaktijdschrift De Juwelier ondervinden wij keer op keer de deskundigheid en de professionaliteit van het gehele team van GPmedia.” - William Lensselink - algemeen directeur Celebration Benelux

Quote van Es van Schijndel

“Al jaren hebben wij een prettige samenwerking met Second Skin. Doordat het magazine meerdere malen per seizoen verschijnt en ze online actief zijn, biedt het veel mogelijkheden om noviteiten met de Benelux markt te delen” – Es van Schijndel

Quote van Kathy Gaalman - Kaak Group

“NBT Magazine is vanaf de start een belangrijke mediapartner voor de Kaak Groep, mede door het opvallende format van het blad en het deskundige redactieteam.” - Kathy Gaalman - Manager Marketing & Communications bij de Kaak Groep

naw-iconsVan Schaeck Mathonsingel 8
6512 AP Nijmegen
+31 (0)24 324 61 46
info@gpmedia.nl

 

in Main services


Vakinformatie voor de totale Optiek- en Contactlensbranche

mediakaart button


Vaktijdschrift De Opticien verschijnt zes keer per jaar. Belangrijke redactionele thema’s zijn brilmonturen, zonnebrillen, glazen, contactlenzen, vloeistoffen, meetapparatuur, software, winkelinrichting, beveiliging, automatisering, marketing, management, ondernemerschap en (inter)nationale vakbeurzen en evenementen. Deze thema’s komen terug in productnieuws, interviews, bedrijfsreportages, achtergrondverhalen, columns en eventverslagen.

Ter aanvulling op de zes printedities publiceert vaktijdschrift De Opticien voortdurend nieuwsberichten op de eigen website www.deopticien.biz en nieuwsbrief alsmede op social media zoals Facebook en Twitter. Wilt u zich aanmelden voor onze nieuwsbrief? Klik dan hier!

Doelgroep

Optiekprofessionals waaronder opticiens, optometristen, contactlensspecialisten en oogartsen.

Oplage

De totale oplage is 3.182 exemplaren per uitgave.

HOI

Vaktijdschrift De Opticien beschikt over het HOI Keurmerk.
Dit betekent dat de oplage gegarandeerd en gecontroleerd is.

 

Gerdo



Gerdo van de Peppel
g.peppel@gpmedia.nl 
Verkoopleider
else



Else Witten
e.witten@gpmedia.nl 
Hoofdredacteur